14 de febrer 2011

Retrobament inesperat

El passat dijous vam tenir una llum que brillava pel camps.
Ens ha fet arribar les seves sensacions, impressions..... aquí el teniu:

Be, podriem dir que ahir després de uns vuit anys sense tocar un stick de hoquei vaig calzar-me les bambes de muntanya, les malles i jerseiet i cap a athc falta gent. No us puc fer sentir tot allò que el meu cos (cos inmaculat, perfecta) va experimentar. Emoció, alegria, llum (és un tema important ara per ara), nervis, ofeg, cansament, satisfacció.... bufff una pila de sentiments viscuts tant física com psiquicament.Hi havien les nenes i amb gran alegria em van rebre, va ser una mica de descontrole´se però que a mí ja m'agrada, axuxons, tocamentes, no hi va haver-hi desperdici. En fí, el menys important va ser l'esport però que maco és jugar si més no intentar-ho, a hoquei. Entre respirar, correr, situar-te i fer un parar i passar l'hora i mitja sem va fer curta. Estic estupendísima. vAIG ARRIVAR A CASA dutxa, massatge corporal de dalt a baix i per tots els racons amb crema hidratant infantil, intentava recuperar aquell cos que ja no existia, tot era m usculatura dura i contracturada, quatre estiraments en el sofà, de cinc minutets per zona i a la piltra.Avui m'he llevat i tinc cames, braços, cul i cuixes... puc caminar i fins i tot saltar. Sóc la guerrera de la llum i crec que és aquesta llum és la que m'omple i fa de mi un ésser indestructible... Que maco que és viure enganyat!!! Res doncs us agraeïxo l'acolliment que em vareu fer, gràcies

SABEU DE QUI ES TRACTA??? Si ho voleu saber, podeu venir a entrenament el pròxim dijous!!

3 comentaris:

La Maró ha dit...

Guerrera: et necessito corrent al meu costat perquè m'il·luminis amb passades prodigioses i posis llum a la meva adrenalina mal conduïda. Ets un camí lluminós, un exemple a seguir.
(excepte pel tema malles)
Petó il·luminat.
Torna dijous!!!!

annamundet@yahoo.com ha dit...

sus necessita dijous, sobretot pel tercer temps d'estirament .... jejeje. com vaig riure!!!
Ilumina el camp amb la teva presència...!!

Dalets ha dit...

No em puc creure que guadissiu de la presència de la guerrera de la llum!!!
pero si que m'estic perdent coses x "culpa" d'estar prenyadaaaa!!
jo vull parir ja!!!!