18 de novembre 2010

Retorn del V/Bellleses

Després d’una parada temporal de l’activitat hoqueistica, ahir vam emprendre l’activitat frenètica tot fent el primer entreno de la temporada.

Degut al poc temps de preparació de l’equipació hoqueistica, algunes van venir amb els sostens de blonde, altres amb camisa de forces i la majoria sense espinilleres.

Vam començar sobre les 21h, tot corrent i per sorpresa de totes vam estar com 20’ corrent, on la marina feina com de “gosset”(amb el bon sentit), anava i tornava constament, com es nota que esta en bona forma i el ritme que portavem eren insuficient per ella.
Vam fer 4 tocs al fabulós camp 2 i posteriorment a fer un minipartit de 3’ (ja no podiem més) on la màxima golejadora va ser.... ..........Marta Armengol. Aquest cop no va ser la Marina perquè va causa una petita desmaiada temporal, sense greus conseqüència que no s’arreglessin amb un parell de birres.

Finalment vam fer el que més ens agrada, el tercer temps amb una birra cada un!!...
Dir-vos que avui no se qui s’aguanta el pets, però QUE ÉS MACO L’HOQUEI I COM HO TROBAVEM A FALTAR!!

5 comentaris:

Marinus ha dit...

Per al·lusions, com sempre, diré que el desmai va ser causat per la fura eufòria que m'embargava. Sóc feliç com un tornavís! Ahir vaig ser-ne plenament conscient, el hockey de les Belleses era la cirereta que faltava al meu pastisset vital.
PETONS, BELLES!!!!!!
FELIÇ TEMPORADA!!!!!

Anònim ha dit...

Cal destacar el gran debut de la Marta Armengol com a davanter centre, benvinguda a les belleses!!!!
Ei, avui estic pletòrica, que bé que va l'esprit vallèsà pel cuerpo!!!

XARO

Anònim ha dit...

Ei Belleses, malgrat la meva vestimenta i el meu esforç físic "patètic", reafirmo amb cuntundència: Que bonic és el hokey de les V/Belleses!!! Tot i que pujaré cada 15 dies, prometo augmentar mica en mica les estupendes voltes físiques, altrament dites "20 minuts corrents". Petonarros a totes i... VISCA EL TERCER TEMPS!!!

La Dalets ha dit...

per primer cop a la meva vida tinc enveja que pogueu correr 20 minuts!! jo tb vull entrenar!!! clar que amb el panxot que m'està sortint potser em serà una mica dificil ajupir-me!
en fi... seguiré fent piscina amunt, piscina avall.
ah! el próxim dimecres que feu bocata + birra (jo 0,0) m'apunto!
susexudemenus belleses del meu cor!!!

La Raja ha dit...

Que guai! Jo pujaré sense falta dimecres que ve!
Bé... no puc dir sens falta, però m'organitzaré millor, i si no tinc rodatge dijous, allà m'hi tindreu!!