24 d’abril 2010

MOLTES FELICITATS!!

El temps va passant i la família Belleses va augmentant, la pena és que augmenti amb equips masculins, a aquest rimte la Maró i la Gomez no podran jugar mai....!!
MOLTES FELICITATS PENDÓ pel naixement del teu segon fill, l'Aleix, es guapissim...!!
I MOLTES FELICITATS NÚRIA i PAU, per deixar enrerrà la vida de virginitat i benvinguts al món del compartir-ho tot fins la fí del món...!! Estaveu preciosos i radiaveu felicitat!!!.Aquí teniu la representació Belleses que la vam felicitar en nom de tot l'equip!!.

6 comentaris:

Ivet ha dit...

Ei Mundet que guai!, molt xula la crònica. Ahir vaig tornar a reviure l'esperit bellesà...., és tant sa!.
Enhorabona nuvis!, felicitats Pendó!

gomez ha dit...

Eiiiii!!!!! si,si jo també em vaig sentir bellesana....
Felicitats als nuvis i a la mami Pendó!!!!!
....i nenes...que vem fer alguns possibles contactes per l´equip, eh???? l´any vinent Vallès de les Belleses!!!!

gomez

La Dalets ha dit...

un aplausu x la mundetaaaa!!!!
genial la mini-trobada de belleses amb la bonissima excusa del bodorrio de la calces!!!
aviat noticies xl partidet-soparet-copes de belleses!
així ja anem concretant els fitxatges x l'any que ve... xq farem... el retorno de les belleses xq segur que la lliga de 2a no es el mateix sense nosaltres! :-)
benvigut aleix pendo i enhorabona a la sra carbó!
petonets a tutti!

Maró ha dit...

Felicitats, nous "Bellesans"! Pau i Aleix, benvinguts al club.
Us informo que diumenge vaig ser convocada a jugar amb el primer equip. Vam quedar amb la Marta Armengol a les 12h per anar a Bilbao (o era Santander?), però diumenge al matí em vaig llevar tardet i no vaig recordar a quin punt de Terrassa havíem quedat i finalment vaig desistir d'anar-hi. No sé si hauran guanyat sense mi...

Anònim ha dit...

Eiii!!! que guapos tots!!! El peque i la parella (guapíssims de veritat)...
molt bé Mundet!!!

Lairet

Anònim ha dit...

ep! gràcies Mundet per fer "famosos" els meus nens, la seva primera crònica, quina il.lusió!!!
Calces, estaveu guapíssims!!!
a veure si la factoria ATO que tinc muntada em permet fer uns raka-raka al pròxim partidet!
Pendó